Realizujemy projekty, które wynikają z podpowiedzi naszych klientów i stworzenia nowej usługi albo też stanowią naszą propozycję na rozwiązania systemowe. Zawsze dotyczą zagadnień wymagających doświadczenia i wiedzy z min. trzech obszarów: wyposażanie w wiedzę/ szkolenia- organizacja wydarzeń- biznes odpowiedzialny społecznie. Przykłady:
GAMIFIKACJA
CORPORATE WELLNESS
ZADANIA SPECJALNE
SZRANKI-NG
GRY SZKOLENIOWE
POMYSŁOWE SPOTKANIA
FASCYNACJE CZYTELNICZE
WIĘZI - TRAFNA INWESTYCJA
FLASH MOB
DZIAŁAMY PROGENJALNIE
- wspierając w potrzebie - rozwijając indywidualne talenty, - wzmacniając fenomenalne zespoły - dbając o korzyści dla organizacji
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.